Join Now
    Template Updates
  • ATT SVP CLIC
    Best Viral Premium Blogger Templates

    zindagi ki mehek en francais

    Random Posts

    3/random/post-list

    zindagi ki mehek en francais



    Scene 1
    Mahek says ma please help us in exposing Shaurya. Suvetlana comes towards her with her car. Mahek gets a call. She comes out. Mahek takes a side but her phone falls and crushes. Mahek asys are you crazy. Suvetlana runs from there. she is angry. Mahek picks Swati and says are you okay.
    She comes home and checks her phone. SHe says I am sure shaurya did this. Swati says there was a woman in the car. Mahek says he must have rented her. I am sure he did this. Swati says don’t be so angry. Sharma says have you both packed? Mahek says i wont go to village. I will stay here and solve all this. Once you leave they can’t threaten me. Sharma says are you crazy? Mahek says you taught me never to give up. I was beaten up by boys before I learned how to do boxing. Sajita says we can’t

    do that. Mahek says we can’t run all the time. We have to face our problem. They scare us. We have to attack back. Sajita says enough. When will you start using your mind.
    Suvetlana says I couldn’t kill her. Did she see my face? Even if they are shaurya mahek they don’t remember anything. Suvetlana says this mahek has to die.
    zindagi ki mehek en francais
    zindagi ki mehek en francais

    Scene 2
    At night, Shaurya sees is moments with maehek. He sees flashbacks. Shaurya wakes up. Shaurya says whats happening to me.
    Mahek comes to breakfast table. Sharma says Mahek you are right. we wont give up or run. Mahek smiles. Sharma says there was another lesson I gave you. When someone is more heavy then you what you do in boxing? SHe says play defensive and beat them. He says now you will go to college and do what I tell you.
    Shaurya comes back to college. He says she didn’t come? Karan says she is loser. Mahek comes in. Shaurya’s friend makes her slip and she falls in shaurya’s feet. HE says you fell in right place. A girl says she can’t walk how will she box. Mahek says boxing is my passion not a cup for me. Karan says that’s what losers do. Mahek leaves.

    Yuvraj says to principal I am giving suvetlana papers. She is sponsoring shaurya. Thanks for kicking mahek’s name out. Yuvraj says to Suvetlana would you like coffee? She says no thanks. Yuvraj says thanks for coming.

    zindagi ki mehek en francais


    Mahek sees a man stealing a woman’s purse. Mahek hits the thug. She gives her purse back. The woman says thank you. Suvetlana sees her.
    Mahek comes in college. Shaurya takes her phone. She says give it back. Shaurya says what are you planning? Mahek says give me my phone back. He says I wont. Hit me. I know you wanna hit me but why are you silent? Mahek shoves him. He says why are you so upset? I wont give you phone do what you want. Mahek says keep it I will get a new one you needy guy. He says you attack back. she says I wont. I am leavin keep the phone. She leaves.

    Precap-Suvetlana comes to a black magic baba. He says you will kill her again.

    zee magic africa

    Scène 1
    Mahek dit ma s'il vous plaît aidez-nous à exposer Shaurya. Suvetlana vient vers elle avec sa voiture. Mahek reçoit un appel. Elle sort. Mahek prend un côté mais son téléphone tombe et écrase. Mahek asys tu es fou. Suvetlana court de là. Elle est en colère. Mahek choisit Swati et dit que vous allez bien.
    Elle rentre à la maison et vérifie son téléphone. Elle dit que je suis sûr que shaurya a fait ça. Swati dit qu'il y avait une femme dans la voiture. Mahek dit qu'il a dû la louer. Je suis sûr qu'il a fait ça. Swati dit ne pas être si en colère. Sharma dit que vous avez tous les deux emballé ? Mahek dit que je ne vais pas au village. Je vais rester ici et résoudre tout ça. Une fois que tu pars, ils ne peuvent pas me menacer. Sharma dit que tu es fou ? Mahek dit que tu m'as appris à ne jamais abandonner. J ' ai été battu par des garçons avant d'apprendre à faire de la boxe. Sajita dit qu'on ne peut pas

    Fais ça. Mahek dit qu'on ne peut pas courir tout le temps. Nous devons faire face à notre problème. Ils nous font peur. Nous devons attaquer. Sajita en dit assez. Quand allez-vous commencer à utiliser votre esprit.
    Suvetlana dit que je ne pouvais pas la tuer. Elle a vu mon visage ? Même s'ils sont shaurya mahek ils ne se souviennent de rien. Suvetlana dit que ce mahek doit mourir.

    Scène 2
    La nuit, Shaurya voit des moments avec maehek. Il voit des flashbacks. Shaurya se réveille. Shaurya dit ce qui m'arrive.
    Mahek vient à la table du petit déjeuner. Sharma dit Mahek tu as raison. On ne va pas abandonner ou courir. Des sourires Mahek. Sharma dit qu'il y a une autre leçon que je vous ai donné. Quand quelqu'un est plus lourd alors vous ce que vous faites dans la boxe ? Elle dit de jouer sur la défensive et de les battre. Il dit que maintenant tu vas aller à l'université et faire ce que je te dis.
    Shaurya revient à l'université. Il dit qu'elle n'est pas venue ? Karan dit qu'elle est perdante. Mahek arrive. L ' amie de Shaurya la fait glisser et elle tombe dans les pieds de shaurya. Il dit que tu es tombé au bon endroit. Une fille dit qu'elle ne peut pas marcher comment va-t-elle boxer. Mahek dit que la boxe est ma passion pas une tasse pour moi. Karan dit que c'est ce que font les perdants. Feuilles de Mahek.

    Yuvraj dit au principal que je donne des papiers suvetlana. Elle sponsorise shaurya. Merci d'avoir donné le nom de mahek. Yuvraj dit à Suvetlana voulez-vous un café ? Elle dit non merci. Yuvraj dit merci d'être venu.

    Mahek voit un homme voler le sac d'une femme. Mahek frappe le voyou. Elle rend son sac à main. La femme dit merci. Suvetlana la voit.
    Mahek vient à l'université. Shaurya prend son téléphone. Elle dit de le rendre. Shaurya dit qu'est-ce que tu prévois ? Mahek dit rends-moi mon téléphone. Il dit que je ne le ferai pas. Frappe-moi. Je sais que tu veux me frapper mais pourquoi tu te tais ? Mahek le pousse. Il dit pourquoi tu es si contrarié ? Je ne te donnerai pas de téléphone fais ce que tu veux. Mahek dit de le garder j'en aurai un nouveau toi le gars dans le besoin. Il dit que vous attaquez. Elle dit que je ne le ferai pas. Je m'en vais garder le téléphone. Elle part.

    zee magic tv en direct en francais


    mehek en français

    zee magic film


    mehek final

    zindagi ki mehek en francais


    la fin de mehek en français


    zee magic application

    Give us your opinion
    Open Comments
    avatar
    Admin Welcome to Netralid, if you have anything to ask please via our WhatsApp
    Admin Stress Hi there! Hello, Can I help you?
    :
    Chat with WhatsApp